livinglikeus

Alla inlägg den 6 juli 2011

</3

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 6 juli 2011 20:42

Hejhej!! :)

Lenne här, idag har jag och Sana varit på bio, vi såg Poppers pingviner, den var asbra!!

Vilken fin header du har gjort till oss, Tisa!!  

Och det som är </3 är att 5A splittrades för några veckor sedan så vi kommer inte gå i samma klass nå mer. Jag kommer börja på Vasa Real, inne i stan där jag bor med min mamma och de andra kommer börja på Tallbacka. Winta och Sana kommer börja i 6A och Tisa i 6B...

Det här var mitt sorgliga inlägg..   

//Lenne 

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 6 juli 2011 17:55

Nu har jag fixat headern själv eftersom att dom andra nt ens läser blogen så dom vet nt att jag har skrivit de dom skulle göra -.-

men aja jag lyck<des fixa headern själv, men dom får säga till om dom tkr den e ful så kan vi väl typ byta tbx (Om dom nu nånsin kmr gå in på den här blogen o se headern -.-)

ajaj caaaaaptain

ASIT

Presentation


Tjena. Vi är 4 tjejer som heter: Linnea, Sana, Winta & Tisa! Vi har gått i samma skola från 6:års till 5:an, men i sexan bytte alla skola. Nu går Winta & Sana i samma klass och Tisa går i samma skola men i paralellklassen och Linnea har bytt till en helt

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards