livinglikeus

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 29 juni 2011 21:57

Hejhej, Lenne här!! :O

Just nu är jag i Linköping och är hundvakt till min brors hund Thea.   Det enda tråkiga med att vara här är att mina kompisar hemma är och badar tillsammans och sånt. Och nu på lördag ska dem gå till Gröna lund fast Winta hade lovat mig att bara hon och jag skulle gå en gång. Så det är inte så jättekul.   

//Lenne 

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 28 juni 2011 21:25

dt e fan ba ja som bloggar -.-

visst dom andra kanske har ett liv, mn ddt har ju jag me!

Va ju o bada i dag o ska bada på torsdag o kanske idag, sen på fredag ska spendera dagen mä Hanna o gå t centrum o så!

Sen på lördag kanske jag ska t grönan, Winta började messa me mig om dt men dt får vi se :P

kolla jag har ett liv utanför bloggen men jag hinner blogga ändå

Så: LINNEA, SANA, WINTA BLOGGA FÖR HELVETES SKIT!!!!!!!!!!!!!!


hej då  o puss puss på er alla gullungar :*

T!§@

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 28 juni 2011 19:35

var jag o badade med Avvi, vi mötte Valerie där också så det blev jag Valle o avvi som badade :P

imorrn kanske jag ska göra ngt me avvi igen åka o bada troligen men kanske bio!

fast hon mådde lite dåligt så det kanske nt blir ngt men då ringer jag t Hanna, Linnea, Winta elr ngn annan av mina kompisar o frågar om dom vill hänga me o bada elr ngt annat ;d

ajaj kapten dåååååå ses vi råååå :D

TIIIIIIIIIIIISA

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 22 juni 2011 12:33

HAhahhahaha hon har nt gjort ett enda inlägg :P

förresten visste ni att:

VI HAR SOMMARLOV :D YEEEEEEEEAH

Jag kmr göra mkt :P

I juli åker ja t Iran o e där i 2 veckor för min kusin ska ha bröllop :P

sen åker jag tillbaka o dagen efter åker jag t helsingborg för att jag ska spela eskilscupen där i 4 dar, så jag kmr ju sova där också! lägtar :D

sen ngra dagar efter åker jag t turkiet me pappa, Tara o ngra andra kompisar! Vi kmr vara där i 1 vecka sen börjar jag skolan ngra dagar senare ;)

d va mina sommarplaner d

SES//T!§@

Av Linnéa, Sana, Winta & Tisa - 11 juni 2011 12:05

vet ni varför?

för det första verkar jag vara den enda här som har lärt sig att blogga -.-

o för det andra så har jag rört och fotat erik o mackans bil :P

hhaha jag har bildbevis som ni kmr få ngn dag men jag pallar nt ladda upp nu ;)

see you later alligator /T!§@

Presentation


Tjena. Vi är 4 tjejer som heter: Linnea, Sana, Winta & Tisa! Vi har gått i samma skola från 6:års till 5:an, men i sexan bytte alla skola. Nu går Winta & Sana i samma klass och Tisa går i samma skola men i paralellklassen och Linnea har bytt till en helt

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards